Püsküllü Beyazlarım” üzerinde 5 yorum

  1. Merhabalar , Yazınız çok hoş, okurken gülümsediğimi fark ettim Ne yazık ki dostlarım da bana kaptan diye hitap ediyorlar yazınızdan sonra hemen düşündüm acaba bilmeden bende dostlarıma , sizin yazınızdaki hoşlanmadığınız unsurlar içeren tavırlar sergiledim mi ? veya sergiliyor muyum araştırıyorum
    Sağlıcakla kalın

    Beğen

  2. Hoşgeldiniz ÇELEBİ KAPTAN :) Teşekkür ederim efendim. Bende sizin yorumunuzu okurken tebessüm ettim, tevafuğun böylesi :)) Yorumunuz samimi içten, en azından bu yönüyle iyi bir kaptan olduğunuz intibaı uyandı bizde :))

    Saygı ve selamlar

    Beğen

  3. Kaptan,belirli zamanlarda istediğimiz için bize yön veren kişiler. Hayat bir deniz, bizde dünya gemisinde kainatta esir maddesi denilen maddede dönmüyoruzmu. Döndüren Rabbimin kudreti.
    Hayat yolunun pusulasıda Sünnet-i seniye. Yön tayininde bize doğru yolu gösteren tek harita.
    Hayatımızda bize güzele, doğruya ulaştıran kaptanlar hep olaçak, Rabbim hayırlı kaptanları bize vesile kılsın. Kardeşim bu hayır yolundan dönenin kaşığı kırılsın.
    Yüreğine,kalemine sağlık.
    iyiki varsın.

    Beğen

  4. Sen de iyi ki varsın :) Rabbim varlığımızın değerini katında âli eylesin. Pusulamız O ve gönderdiği elçiler ve onlarla ulaştırdıkları. Hakikatine nail eylesin bizleri, hikmetini anlayacak ferasetle.
    Bilmediklerimi öğreten senden
    Allah c.c razı olsun.

    Beğen

Sizin Yorumunuz

