Mevsimsiz Dünya” üzerinde 4 yorum

  1. Yüreğine kalemine sağlık.hayaller ve ben hep bir denizde yelkenli ufak bir kayıkta gitmek ve rüzgarın şaçlarıma donuşunu ,dalgaların sesini dinleyişimde benim yol haritamın huzur dünyasıydı.
    Hiç kaybolmadı hep o yelkenliye binip denize açılmayı hayalen tek bırakmadığım güzellik.
    Benimde denizim hep sakindi mevsimler uğramıyordu:)

    Beğen

    • Her ruhun bir değişmez hayali mi var bu durumda acaba :)) Belki başka hayallere yelken açarız biz de, sizin sakin denizinizde :))
      Teşekkür ederim. Allah c.c razı olsun

      Beğen

  2. Isra hanim, hayalinizi okudukdan sonra göz yaslarimi tutamadim ve hala yazarken akiyorlar :(. Ne güzel yazmissiniz icinizdeki hayalinizi ne güzel duygu dolu bir cocuk hayaliniz, benimde hayalim sizinki gibi ve inanin bende isterdim bir mevsimsiz dunya cünkü mevsimler artik beni korkutuyor eskisi gibi her gelen mevsim dunyanin dengesizligini bize gösterdigi icin artik korkar oldum. Yûreginize saglik cok güzel bir hayal!

    Beğen

    • Yaşamın tadı pek kalmadı, çünkü güne hep biryerlerde işlenen zulümlerle uyanıyoruz. Fakat şaşırmamak lazım, ahir zamanın fitneleri çok olurmuş. Rabbim akibetimizi hayr eylesin. Teşekkür eder sevgilerimi sunarım.

      Beğen

Sizin Yorumunuz

