Uçurtma” üzerinde 2 yorum

  1. Bizim içimizde çocukluktan kalan bir özlem uçurtma.Hiç uçurtmam olmadı.Abim uçurtma uçururken bir arabanın çarpması sonucu vefat edince,uçurtmanın adı bile evde geçmesi yasaktı.uçurtma uçuranları seyrettim ama bir kere bile teklif ettikleri halde elime almaya cesaret edemedim.
    Gönlümün uçurtması hep gökyüzünde uçtu,hicte kaçmadı.

    Beğen

    • Başınız sağolsun ablacığım. Bilmeden acınızı tazelemiş oldum. Derin bir etki bırakmış sizde. Kaçmadı deseniz de sanki kalbinizde yaşattığınız sevgisi veya anılarınız kaçmasın gitmesin diye birdaha hiç uçurtma tutmamış olabilirmisiniz acaba diye düşündüm.
      Bana göre;
      Çocukların hayalleri de tıpkı uçurtma uçurtmak kadar heyacan vericidir. Önemlidir. Kaybolan / kavuşulamayan her hayal kaçıp giden uçurtma gibidir gözümde. Herkesin bakışı biriktirdiği duygularla şekilleniyor demek ki.

      Sevgi ve hürmetlerimle ablacığım.

      Beğen

Sizin Yorumunuz

