Lösemi ile yaşamak – 1 –” üzerinde 6 yorum

    • Hoşgeldiniz. Mesajınızdan birşey anlayamadım bağışlayınız. Sayemde kim gitmiş acaba ? İlahi adalet dediğiniz zaman benim birisinin hastalığına sebeb olmam gerek ki bu cümleyi kurabilelim. Düşüncenizi daha net ifade ederseniz memnun olurum.

      Beğen

  1. Sayın ziyaretçi yaa.

    Mesajınıza mukabil sorduğum soruya cevap vermenizi bekledim. Ortaya bir söz söyleyip kaçmakta marifet değil. Sanki beni ve hayatımı bilir gibi, ilahi adaletten bahsetmeniz su-i zan ve kul hakkına tecavüzdür. Öyle ya , siz beni tanımıyorsunuz ben de sizi. Rabbim kalbinize merhamet versin, ne diyeyim başka.
    Beni şahsen tanımamanıza rağmen eğer kendinizde Rububiyet makamından tecelliler görüyorsanız o halde şifam için dua ediniz aksi durumda kul hakkından dolayı hakkımı helal ediyor, Rabbimden sizin için merhamet diliyorum.

    Beğen

  2. Bir hastalıkla, bir dert ile karşılaşmış insanların, yaşadıklarını, tecrübelerini paylaşması, o derde daha sonra düşen, o hastalığa yakalanan insanlar için, hem bir ön bilgi, hemde yalnız olmadıklarını hissettirecek güzel bir düşünce. Elinize, emeğinize, yüreğinize sağlık, acil şifalar diliyorum, Allah yardımcınız olsun…

    Beğen

Sizin Yorumunuz

